همانطور که می دانید، ثبت نام کتاب درسی هر ساله در زمان تعیین شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام می گیرد. با این حال، ممکن است برخی از دانش آموزان و یا مدارس به دلایل مختلف از این مهلت مقرر جا بمانند. در این مقاله به طور کامل مراحل سفارش کتاب درسی برای جاماندگان را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

مراحل سفارش کتاب درسی برای جاماندگان:

1. مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی:

اولین قدم برای سفارش کتاب درسی برای جاماندگان، مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی می باشد.

2. انتخاب منوی "ورود دانش آموز":

پس از ورود به سامانه، از بالای صفحه منوی "ورود دانش آموز" را انتخاب نمایید.

3. ورود کد ملی و سریال شناسنامه:

در مرحله بعد، کد ملی و شش رقم راست سریال شناسنامه خود را وارد نمایید و بر روی دکمه "ورود" کلیک کنید.

4. ورود به صفحه کاربری:

پس از ورود به صفحه کاربری، اطلاعات فردی خود را به دقت بررسی نمایید و در صورت نیاز آنها را ویرایش کنید.

5. انتخاب بسته آموزشی:

در این مرحله، بسته آموزشی مورد نظر خود را از بین لیست موجود انتخاب نمایید.

6. بررسی صورتحساب:

پس از انتخاب بسته آموزشی، صورتحساب خود را به دقت بررسی نمایید و از صحت اطلاعات آن اطمینان حاصل کنید.

7. تکمیل خرید:

در نهایت، بر روی دکمه "تکمیل خرید" کلیک نمایید و مراحل پرداخت را مطابق با راهنمایی های موجود در سامانه انجام دهید.

نکات مهم:

پس از تکمیل مراحل خرید، کتاب های درسی شما به آدرس پستی تان ارسال خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل سفارش کتاب درسی، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید و از کارشناسان ما در ایران تحصیل کمک بگیرید.

قوانین مربوط به سفارش خرید کتاب درسی:

  • دانش آموزان و معلمان عزیز به هیچ عنوان برای خرید کتب درسی نباید به کافی‌نت‌ها مراجعه کنند.
  • سامانه مذکور برای خرید فردی دانش آموزان در نظر گرفته شده و پس از وارد نمودن اطلاعات دانش آموز می‌توانند به سامانه وارد شده و برای خرید کتاب‌های مورد نظر اقدام نمایند.
  • متناسب با تعداد و ظرفیت هر یک از مدارس تعداد کتاب های خاصی به دانش آموزان ارائه می‌گردد.
  • به همین دلیل برای اطلاع از تعداد و آمار فروش کتاب می‌توانید در یک قسمت از سایت تعداد موجودی را مشاهده نمایید.
  • پرداخت هزینه با توجه به مبلغ پشت جلد آن تعیین شده و دریافت هرگونه هزینه اضافی ممنوع است.
  • درخواست هرگونه هزینه و همچنین درخواست برای دریافت نسخه چاپی ممنوع می‌باشد. لازم به ذکر است که سفارش‌ها به صورت الکترونیک بوده و امکان چاپ حضوری آن‌ها وجود نخواهد داشت.
  • ورود به سامانه برای مدارس از طریق سامانه سناد امکان‌پذیر است.

آدرس مراکز فروش کتاب آزاد برای جا ماندگان از کتاب درسی:

اگر به هر دلیلی نتوانستید از مهلت تمدید شده جاماندگان از ثبت نام کتاب درسی استفاده کنید و باز هم جا ماندید، می‌توانید با مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب تهران، کتب درسی مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین با مراجعه به برخی از مراکز فروش کتاب در سطح شهر نیز می‌توانید کتب درسی مدرسه را خریداری کنید.

منبع:B2n.ir/a285


مشاوره سامانی

مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی

کار آموزی در عرصه رشته های تجربی

ثبت نام کنکور کارآگاهی 1403

اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403

کتاب ,درسی ,سامانه ,دانش ,نمایید ,مراحل ,کتاب درسی ,سفارش کتاب ,دانش آموزان ,فروش کتاب ,برای خرید
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها